Hopp til innhold

Totalt kursprogram

Totalt kursprogram er en kombinasjon av «Innkjøpsskolen», «SOA Basis Modul» og «SOA Bærekraft» der alle modulene er samlet i et fullstendig kursprogram. Totalt kursprogram er en interaktiv e-læringsplattform utviklet av Inventura, Norges ledende fagmiljø innen innkjøpsdrevne verdikjeder. Med totalt kursprogram gjennomføres kursprogrammet som selvstudier uten samling.

Totalt kursprogram består av 11 moduler og møter kravene i DFØs fagplan for offentlige anskaffelser og bærekraftige anskaffelser. Når kurset er bestått, kan deltakeren gjennomføre sertifiseringstestene hos Norsk Test.

Følgende moduler er inkludert:

Innkjøpsskolen SOA Basis:

1. Forarbeid
2. Marked
3. Kjøp
4. Implementering
5. Oppfølgning
6. Offentlige anskaffelser
7. Slutteksamen/SOA Basis prøveeksamen

Bærekraftskolen:

8. Klima og miljø
9. Arbeidslivskriminalitet
10. Menneskerettigheter
11. Andre samfunnshensyn
12. Podkast
13. Slutteksamen/SOA Bærekraft prøveeksamen
Alle moduler gir kursbevis.

Pris: 12.000 kr per deltaker.

Etter gjennomført opplæringsprogram melder du deg opp til SOA Basis eller SOA Bærekraft sertifiseringstest hos norsktest.no. Sertifiseringstesten for den enkelte sertifiseringen koster 1.765,- og kommer i tillegg til kursavgiften.

Ved spørsmål vedrørende SOA Basis, SOA Bærekraft, e-læring eller bestilling ta gjerne kontakt:

Sondre Sandve
E-post: sondre.sandve@inventura.no

Bestillingsskjema

• 12 000,- per deltaker

Vilkår

Før du melder deg på kurs oppfordrer vi deg til å gjøre deg kjent med våre regler for på- og avmelding.

Registrering og bekreftelse av påmelding og kursgjennomføring

Din påmelding er bindende når den er mottatt hos oss og du har fått en bekreftelsesmail.

Avbestilling

Ved avmelding etter tilgang til e-læring er gitt faktureres 100 % av kursavgiften. Tilgang regnes fra mottak av e-post med brukernavn, passord og veiledning.

Ved avmelding før e-læringstilgang er gitt belastes 50 % av kursavgiften.

Fakturering

Faktura blir utstedt per e-post så snart som mulig etter din påmelding.

Fakturering gjøres av Inventura AS.

Kursbevis vil ikke bli utstedt før faktura er betalt.

Rettigheter

Du kan benytte materiell i egen virksomhet, men du kan ikke kopiere materiell og benytte dette i en kommersiell sammenheng som kan være skadelig for soabasis.no/Inventura AS. Alt materiell eies i sin helhet av Inventura AS.